تبلیغ در گوگل و شبکه های اجتماعی

تبلیغ یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کاری است. کسب و کارهای با استفاده از تبلیغات در یک مدت زمان کم مشتری خود را با پیام مورد نظر که می تواند آشنایی با یک محصول یا خدمت و یا فروش آن باشد آشنا می کند.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

با افزایش تعداد کاربران اینترنت در ایران به بیش از ۳۷ میلیون نفر که بر اساس آمار مقامات وزارت ارتباطات بیش از ۲۸ میلیون نفر دسترسی پر سرعت به اینترنت دارند، این شبکه نخستین جایی است که مردم برای تامین نیازهایشان مراجعه می کنند. همین ویژگی جستجو در اینترنت، فرصت قابل توجهی در اختیار کسب و کارهای قرار می دهد تا به صورت هوشمندانه و در جایی که مشتریان به دنبال محصولات یا خدمات می گردند به تبلیغ بپردازند.

ویژگی تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی این است که شما بر اساس بودجه تان تبلیغ می کنید؛ درست برخلاف تعرفه های معمولا خشک و غیر منعطف رسانه های دیگر که شما را مجبور می کند یک هزینه ثابت را بپردازید.

در تبلیغات آنلاین شما بر اساس بازدید و کلیک هزینه می کنید که قابل ارزیابی کیفی است.

دیجیتال آیدیا می تواند علاوه بر مشاوره تبلیغات شما را در گوگل، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام منتشر کند.